piątek, 18 lipca 2014

Prolog-Niezwyczajna miłość

Cześć mam na  imie Violetta , za niecałe 2 miesiące obchodze swoje 18 urodziny.Mieszkam w Buenos Aires

  Mam młodszą siostre nazywa sie Lara tak naprawde nie jest moja rodzoną siostrą tylko cóką mojej macochy ,moją najlepszą przyjaciółką jest Francesca jest włoszką
.

 Nigdy nie miałam chłopaka mój tata uważa że jestem na niego za młoda. Mój tata 2 lata temu wziął ślub z Jade, od wtedy jest moją macocha lubie ją jest miła ale troche przygłópawa. Siedze teraz w samolocie do Rzymu , obiecałam Fran że pojade tam z nią na wakacje . Kto wie może akurat tam spotkam miłość mojego życia ?

------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nazywam sie Leon Verdas
 
 mam 19 lat moją dziewczyną jest Ludmiła chociaż tak naprawde
jej już nie kocham i wiem że ona mnie też nie kocha.
Moje życie sklada sie z jazdy na motorze , wyścigów motocrosowych i
ćwiczeń na siłowni. Aktualnie mieszkam w Buenos Aires ale na wakacje
jade do Włoszech do mojego przyjaciela a potem razem jedziemy do Buenos Aires może znajde tam kogoś innego jak ludmiłakogoś o zupełnie innym harakterze Kto wie?
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
No i już nowe opowiadanie jak wam sie podoba. Nie dodam nastepnego jeśli nie bedzie 5 komentarzy
5komentarzy=next 
Sory za ten szantaż ale okazało sie ze tylko 3 osoby czytaja tego bloga nie mam serca go zawiesic ale jesli nie zaczniecie komentowac to nie bede miala innego wyboru :(

6 komentarzy:

  1. Super się zapowiada :) Na pewno będę czytać
    z niecierpliwością czekam na next :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prolog boski ♥
    Wiedź, że czytam, ale po prostu nie mam czasu komentować :)
    Nie zawieszaj bloga!
    Czekam na 1 rozdział ♥

    http://amor-que-sobrevivira-todo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super!!! Pisz szybko. Istnieje wiele leniuszków którzy nie komentują i ludzie wyjeżdżają na wakacje i nie mają dostępu do internetu dlatego nie komentują. Masz wielu czytelników😊
    Pozdrawiam Aga Verdas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Mogłabyś wpaść do mnie?
      http://jorge-tini-milosc.blogspot.com

      Usuń