środa, 6 sierpnia 2014

Bardzo wazne

Słuchajcie tak nie może być ze pod ostatnim rozdziałem było 10 komentarzy a 5 było od tej samej osoby jak nie wierzycie to na dole na obrazku a następne komentarze
Były od anonimka co jakaś 1 minute.. Nie może tak być ludzie wiem ze chcecie rozdział chociaż i tak będzie głupi jak zawsze ale musicie czekać co mam mieć weny z dnia na dzień mam nie spać przez całą noc pisać dla was rozdziały. Ja mam problemy tak samo jak każdy nie rozumiecie?? Sorry ze tak na was na jeżdżą ale mam taki humor dziś proszę. Teraz inaczej 

NA 2 ROZDZIALE MAJA SIĘ TERAZ POJAWIĆ 10 KOLEJNYCH . KOMENTARZY A POD TYM POSTEM MINIMUM 5 KOMENTARZE PAMIĘTAJCIE INACZEJ ROZDZIALE SIĘ NIE POJAWIĆ !!!!

6 komentarzy:

  1. Przepraszam cię za te 4 komentarze i mam nadzieję że mi wybaczysz bo piszesz świetnie i po prostu czekałam na next to tyle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak ty mam swoje humorki a myśl że nwm co się stanie na jednym z moich ulubionych blogów dołowała mnie jeszcze bardziej. Ale uświadomiłaś mi coś bardzo ważne dziękuję ci za to.

      Usuń
  2. Tu mam dać komentarz? Bo chcę kolejny rozdział :)

    Pamiętasz mnie jeszcze? Wróciłam!
    http://violetta-story.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny ten tw blog. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sorki dopuero odkrylam blogs jestes super

    OdpowiedzUsuń
  5. Super blog dopiero odkryłam ale jest extra

    OdpowiedzUsuń